Bolléne
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Beleef een middeleeuws leven in de voetsporen van een wolf en een mens
 
PortalIndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het KlaagJeRot topic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Silver
Admin
Silver


Aantal berichten : 174
Punten : 4896
Registratiedatum : 05-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Noort-braband

Weerwolven profiel
Leeftijd Mens:: 21
Roedel/Bevolking: /
Ik ben:: Neutraal

Het KlaagJeRot topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het KlaagJeRot topic   Het KlaagJeRot topic - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 9:20 am

Nou gister moet ik de was strijken. Heb er zoon hekel aan kan het voor geen meter en ben er heel de dag mee bezig. En het frusteerd me enkele en ik word er chagerijnig van.
Nou uiteindelijk toch de was gedaan. Was ik halverwegen wilde ik even pauze nemen. Begint ons mam meteen te saneken. Ga nou eens strijken.

Daar werd ik beetje pissig om dus ging ook niet meer strijken. Toen begon ons mam tegen met te schelden met dingen die me heel hard raken (zowie komt het al hard aan als je moeder tegen je begint te schelden) en dan moest zij weten. Dus ik pissig en half huilend naar boven.

Komt ons pap nog paar keer naar boven maar die leek me eerder te klieren dan te troosten.
Dus van 4 tot de ochtend er na boven op me bed gezeten. Zonder eten.

Dus als nog heb ik de was moeten doen. Ben ik klaar krijg ik eerste een hoop commentaar en daarna moet ik opeens om half 10 naar boven en te bed van me vader.

Dus ik word gestraft om dat me moeder met uitscheld (nou lekker)

Dus heb me lapotp mee gesmokkeld. Dus als ik er morgen en zondag niet ben. Dan heeft me vader me betrapt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bollene.actieforum.com
 
Het KlaagJeRot topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolléne :: Algemeen :: Het hol :: Medieval talk-
Ga naar: